Telefon: 068 909 666

info@bau.md

Tipurile de servicii prestate

Serviciile de Administrare și Gestionare

a Asociației de Proprietari din Condominiu includ:

  • Evidența și prelucrarea datelor legate de proprietarii de imobile
  • Acordarea suportului în organizarea Adunării generale
  • Elaborarea devizului anual de venituri şi cheltuieli
  • Monitorizează achitarea cotelor în Fondul de rezervă, plăților pentru serviciile comunale și ne comunale;
  • Prelucrarea şi soluționarea reclamațiilor venite din partea proprietarilor ce vizează spațiile comune;
  • Verificarea sistematică a stării generale a spațiilor comune ale complexului locativ;
  • În limitele competenței, administrează mijloacele financiare colectate de la proprietari, precum și alte mijloace generate din alte activități, depuse în contul bancar al Asociației, inclusiv ale Fondului de rezervă;
  • Încheierea și evidența contractelor cu furnizorii de servicii comunale și servicii de deservire tehnică a blocurilor locative;
  • Repartizarea bonurilor lunare de plată în cutiile poștale cât și la adresa de e-mail prezentată de către proprietar;

Serviciile de curățenie în bloc includ:

  • Măturat şi spălat scări și coridoare interne de la demisol până la ultimul etaj; 
  • Spălat ferestrele pe interior de la casa scării în bloc;
  • Șters praful şi îndepărtat pânzele de păianjen din interiorul imobilului - ori de câte ori este nevoie;    


Servicii de întreținere a teritoriului aferent blocului:

  • Amenajarea teritoriului adiacent blocului locativ
  • Măturarea
  • Colectarea gunoiului
  • Dezăpezirea trotuarului în jurul blocului, aruncarea materialelor antiderapante (nisip/sare), pe timp de iarnă
  • Curățenie în curtea blocului
  • Stropirea gazoanelor, îngrijirea gazonului, pe timp de vara

Serviciile contabile includ:

     

  • Întocmirearapoartelor financiare solicitate pentru Adunarea Generală;  
  • Informația detaliată pe apartament/bun imobil ;    
  • Elaborarea bonurilor de plată prin intermediul platformei electronice BAU.MD   
  • Actualizarea lunară a datelor despre apartamente/bunuri imobile;     
  • Descifrarea detaliată a cheltuielilor şi încasărilor Asociaţiei;     
  • Înregistrarea încasărilor şi plăților, calculul penalităților aplicate;      
  • Întocmirea şi depunerea declarațiilor fiscale și statistice;      
  • Întocmirea listelor cu restanțieri;   
  • Preluareadatelor contoarelor în vederea calculului individual de apă;      
  • Efectuarea plăților către furnizori în baza facturilor emise;      
  • Elaborarea ordinelor de plată cu aplicarea semnăturii bancare ca operator.


Serviciile Tehnice includ:

 

  • Verificarea periodică a funcționării instalației electrice a complexului locativ;
  • Întreținerea în stare funcțională a contoarelor electrice, verificarea și schimbarea siguranțelor;
  • Serviciile electricianului autorizat – la necesitate (lucrări profilactice – schimbarea becurilor în spațiile comune ale complexului locativ);
  • Intervenția unui specialist în caz de urgență tehnică;
  • Verificarea periodică a sistemului central de apeduct și canalizare a complexului locativ;
  • Întreținerea în stare funcțională a contoarelor de apă;
  • Instalator a obiectelor tehnico-sanitare – la necesitate(lucrări profilactice).

Serviciile juridice includ:

  • Întocmirea somațiilor de plată către restanțieri, după expirarea termenului stabilit de către Adunarea Generală
  • Pregătirea dosarelor și acționarea în instanța de judecată a restanțierilor și a altor categorii de acțiuni,
  • Reprezentarea Asociaţiei în instanțele de judecată;
  • Verificarea legalității activității administratorului;
  • Verificarea legalității deciziilor Consiliului de Administrație;
  • Consultarea locatarilor pe problemele Asociației.

Trimite un mesaj