Telefon: 068 909 666
info@bau.md
Tipurile de servicii prestate

Serviciile de Administrare și Gestionare
a Asociației de Proprietari din Condominiu includ:
- Evidența și prelucrarea datelor legate de proprietarii de imobile
- Acordarea suportului în organizarea Adunării generale
- Elaborarea devizului anual de venituri şi cheltuieli
- Monitorizează achitarea cotelor în Fondul de rezervă, plăților pentru serviciile comunale și ne comunale;
- Prelucrarea şi soluționarea reclamațiilor venite din partea proprietarilor ce vizează spațiile comune;
- Verificarea sistematică a stării generale a spațiilor comune ale complexului locativ;
- În limitele competenței, administrează mijloacele financiare colectate de la proprietari, precum și alte mijloace generate din alte activități, depuse în contul bancar al Asociației, inclusiv ale Fondului de rezervă;
- Încheierea și evidența contractelor cu furnizorii de servicii comunale și servicii de deservire tehnică a blocurilor locative;
- Repartizarea bonurilor lunare de plată în cutiile poștale cât și la adresa de e-mail prezentată de către proprietar;
Serviciile de curățenie în bloc includ:
- Măturat şi spălat scări și coridoare interne de la demisol până la ultimul etaj;
- Spălat ferestrele pe interior de la casa scării în bloc;
- Șters praful şi îndepărtat pânzele de păianjen din interiorul imobilului - ori de câte ori este nevoie;


Servicii de întreținere a teritoriului aferent blocului:
- Amenajarea teritoriului adiacent blocului locativ
- Măturarea
- Colectarea gunoiului
- Dezăpezirea trotuarului în jurul blocului, aruncarea materialelor antiderapante (nisip/sare), pe timp de iarnă
- Curățenie în curtea blocului
- Stropirea gazoanelor, îngrijirea gazonului, pe timp de vara
Serviciile contabile includ:
- Întocmirearapoartelor financiare solicitate pentru Adunarea Generală;
- Informația detaliată pe apartament/bun imobil ;
- Elaborarea bonurilor de plată prin intermediul platformei electronice BAU.MD
- Actualizarea lunară a datelor despre apartamente/bunuri imobile;
- Descifrarea detaliată a cheltuielilor şi încasărilor Asociaţiei;
- Înregistrarea încasărilor şi plăților, calculul penalităților aplicate;
- Întocmirea şi depunerea declarațiilor fiscale și statistice;
- Întocmirea listelor cu restanțieri;
- Preluareadatelor contoarelor în vederea calculului individual de apă;
- Efectuarea plăților către furnizori în baza facturilor emise;
- Elaborarea ordinelor de plată cu aplicarea semnăturii bancare ca operator.


Serviciile Tehnice includ:
- Verificarea periodică a funcționării instalației electrice a complexului locativ;
- Întreținerea în stare funcțională a contoarelor electrice, verificarea și schimbarea siguranțelor;
- Serviciile electricianului autorizat – la necesitate (lucrări profilactice – schimbarea becurilor în spațiile comune ale complexului locativ);
- Intervenția unui specialist în caz de urgență tehnică;
- Verificarea periodică a sistemului central de apeduct și canalizare a complexului locativ;
- Întreținerea în stare funcțională a contoarelor de apă;
- Instalator a obiectelor tehnico-sanitare – la necesitate(lucrări profilactice).
Serviciile juridice includ:
- Întocmirea somațiilor de plată către restanțieri, după expirarea termenului stabilit de către Adunarea Generală
- Pregătirea dosarelor și acționarea în instanța de judecată a restanțierilor și a altor categorii de acțiuni,
- Reprezentarea Asociaţiei în instanțele de judecată;
- Verificarea legalității activității administratorului;
- Verificarea legalității deciziilor Consiliului de Administrație;
- Consultarea locatarilor pe problemele Asociației.
